Web of Science
Página 1 (Registros 1 -- 13)

Página anterior (Inactivo) [ 1 ] Página siguiente (Inactivo)

Trabajo citado: (PNA)
Período de tiempo=Todos los años. Índices=SCI-EXPANDED, SSCI, A&HCI, CPCI-S, CPCI-SSH, BKCI-S, BKCI-SSH, ESCI, CCR-EXPANDED, IC.
      
Elementos publicados cada año
Total Citations
Citas cada año
Total Citations
      
Resultados encontrados:
13
 
Total de veces citado:
14
 
Promedio de citas por elemento:
1.08
 
h-index:
2
    


2014 2015 2016 2017 2018 Total Promedio de citas
al año
0 0 4 10 0 14 7.00
1. Título: Participatory and Anticipatory Stages of Mathematical Concept Learning: Further Empirical and Theoretical Development
Por: Simon, Martin A.; Placa, Nicora; Avitzur, Arnon
Fuente: JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION   Volumen: 47  Número: 1  Páginas: 63-93  Fecha de publicación: JAN 2016  
0033063.00
2. Título: Evolution of Unit Fraction Conceptions in Two Fifth-Graders with a Learning Disability: An Exploratory Study
Por: Hunt, Jessica Heather; Tzur, Ron; Westenskow, Arla
Fuente: MATHEMATICAL THINKING AND LEARNING   Volumen: 18  Número: 3  Páginas: 182-208  Fecha de publicación: 2016  
0012031.50
3. Título: Instruction on use of schematic diagrams in solving addition word problems for students with special educational needs
Por: Ramos, Laura; Castro, Encarnacion; Castro-Rodriguez, Elena
Fuente: ENSENANZA DE LAS CIENCIAS   Volumen: 34  Número: 1  Páginas: 173-192  Fecha de publicación: 2016  
0002021.00
4. Título: An Intelligent Tutor-Assisted Mathematics Intervention Program for Students With Learning Difficulties
Por: Xin, Yan Ping; Tzur, Ron; Hord, Casey; et ál..
Fuente: LEARNING DISABILITY QUARTERLY   Volumen: 40  Número: 1  Páginas: 4-16  Fecha de publicación: FEB 2017  
0001011.00
5. Título: Supplemental Mathematics Intervention: How and Why Special Educators Intensify Intervention for Students With Learning Disabilities
Por: Hunt, Jessica H.; Valentine, Courtney; Bryant, Diane Pedrotty; et ál..
Fuente: REMEDIAL AND SPECIAL EDUCATION   Volumen: 37  Número: 2  Páginas: 78-88  Fecha de publicación: MAR-APR 2016  
0001010.50
6. Título: A preliminary discourse analysis of constructivist-oriented mathematics instruction for a student with learning disabilities
Por: Xin, Yan Ping; Liu, Jia; Jones, Sarah R.; et ál..
Fuente: JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH   Volumen: 109  Número: 4  Páginas: 436-447  Fecha de publicación: 2016  
0001010.50
7. Título: Children's schemes for anticipating the validity of nets for solids
Por: Wright, Vince; Smith, Ken
Fuente: MATHEMATICS EDUCATION RESEARCH JOURNAL   Volumen: 29  Número: 3  Páginas: 369-394  Fecha de publicación: SEP 2017  
0000000.00
8. Título: Final Commentary to the Cross-Disciplinary Thematic Special Series: Special Education and Mathematics Education
Por: Woodward, John; Tzur, Ron
Fuente: LEARNING DISABILITY QUARTERLY   Volumen: 40  Número: 3  Número especial: SI  Páginas: 146-151  Fecha de publicación: AUG 2017  
0000000.00
9. Título: Explicating mathematical concept and mathematical conception as theoretical constructs for mathematics education research
Por: Simon, Martin A.
Fuente: EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS   Volumen: 94  Número: 2  Páginas: 117-137  Fecha de publicación: FEB 2017  
0000000.00
10. Título: Overcoming a 4th grader's challenges with working-memory via constructivist-based pedagogy and strategic scaffolds: Tia's solutions to challenging multiplicative tasks
Por: Hord, Casey; Tzur, Ron; Xin, Yan Ping; et ál..
Fuente: JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR   Volumen: 44  Páginas: 13-33  Fecha de publicación: DEC 2016  
0000000.00
11. Título: Cross-Disciplinary Thematic Special Series: Special Education and Mathematics Education
Por: Xin, Yan Ping; Tzur, Ron
Fuente: LEARNING DISABILITY QUARTERLY   Volumen: 39  Número: 4  Número especial: SI  Páginas: 196-198  Fecha de publicación: NOV 2016  
0000000.00
12. Título: Levels of participatory conception of fractional quantity along a purposefully sequenced series of equal sharing tasks: Stu's trajectory
Por: Hunt, Jessica H.; Westenskow, Arla; Silva, Juanita; et ál..
Fuente: JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR   Volumen: 41  Páginas: 45-67  Fecha de publicación: MAR 2016  
0000000.00
13. Título: Authors' Response: Interaction: A Core Hypothesis of Radical Constructivist Epistemology
Por: Tillema, Erik S.; Hackenberg, Amy J.; Ulrich, Catherine; et ál..
Fuente: CONSTRUCTIVIST FOUNDATIONS   Volumen: 9  Número: 3  Número especial: SI  Páginas: 354-359  Fecha de publicación: JUL 2014  
0000000.00
Web of Science
Página 1 (Registros 1 -- 13)

Página anterior(Inactivo) [ 1 ] Página siguiente (Inactivo)