1. | Título: Pre-Service Primary Teachers' Free Problem-Posing Performances in the Context of Fractions: An Example from Turkey
Por:
Kilic, Cigdem
Fuente:
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER Volumen:
22 Número:
4 Páginas:
677-686 Fecha de publicación:
NOV 2013 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0.60 |
2. | Título: A Review on Problem Posing in Teacher Education
Por:
Osana, Helena P.; Pelczer, Ildiko
Editado por:
Singer, FM; Ellerton, NF; Cai, J
Fuente:
MATHEMATICAL PROBLEM POSING: FROM RESEARCH TO EFFECTIVE PRACTICE Colección:
Research in Mathematics Education-Series Páginas:
469-492 Fecha de publicación:
2015 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0.33 |
3. | Título: Examining Interactions between Problem Posing and Problem Solving with Prospective Primary Teachers: A Case of Using Fractions
Por:
Xie, Jinxia; Masingila, Joanna O.
Fuente:
EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS Volumen:
96 Número:
1 Páginas:
101-118 Fecha de publicación:
SEP 2017 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4. | Título: A New Problem-Posing Approach Based on Problem-Solving Strategy: Analyzing Pre-service Primary School Teachers' Performance
Por:
Kilic, Cigdem
Fuente:
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE Volumen:
17 Número:
3 Páginas:
771-789 Fecha de publicación:
JUN 2017 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5. | Título: Analyzing Pre-Service Primary Teachers' Fraction Knowledge Structures through Problem Posing
Por:
Kilic, Cigdem
Fuente:
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION Volumen:
11 Número:
6 Páginas:
1603-1619 Fecha de publicación:
DEC 2015 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6. | Título: Determining the Performances of Pre-Service Primary School Teachers in Problem Posing Situations
Por:
Kilic, Cigdem
Fuente:
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI Volumen:
13 Número:
2 Páginas:
1207-1211 Fecha de publicación:
SPR 2013 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |