1. | Título: AN EXPLORATORY STUDY ON STRUCTURAL SENSE IN THE CONTEXT OF SIMPLIFYING ALGEBRAIC FRACTIONS
Por:
Vega-Castro, D.; Molina, M.; Castro, E.
Editado por:
Rodriguez, MM; Garcia, GF; Nieto, LJB; et ál..
Conferencia:
15th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Ciudad Real, SPAIN
Fecha:
SEP 07-09, 2011
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica; Univ Castilla La Mancha
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
575-586 Fecha de publicación:
2011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0.43 |
2. | Título: Inquiry into secondary students' conceptual knowledge of algebraic symbolism through problem posing
Por:
Fernandez-Millan, Elena; Molina, Marta
Fuente:
ENSENANZA DE LAS CIENCIAS Volumen:
34 Número:
1 Páginas:
53-71 Fecha de publicación:
2016 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1.00 |
3. | Título: HIGH SCHOOL STUDENTS' STRUCTURAL SENSE IN THE CONTEXT OF SIMPLIFICATION OF ALGEBRAIC FRACTIONS THAT INVOLVE NOTABLE EQUATIONS
Por:
Vega-Castro, Danellys; Molina, Marta; Castro, Encarnacion
Fuente:
REVISTA LATINOAMERICANA DE INVESTIGACION EN MATEMATICA EDUCATIVA-RELIME Volumen:
15 Número:
2 Páginas:
233-258 Fecha de publicación:
JUL 2012 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0.33 |
4. | Título: Errors in the Translation of Algebraic Statements between Symbolic and Verbal Representation Systems
Por:
Rodriguez-Domingo, Susana; Molina, Marta; Canadas, Mara C.; et ál..
Fuente:
PNA-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LA MATEMATICA Volumen:
9 Número:
4 Páginas:
273-293 Fecha de publicación:
JUN 2015 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0.33 |
5. | Título: DIFFICULTIES IN LEARNING SCHOOL ALGEBRA
Por:
Castro, E.
Editado por:
Castro, AE; DeLaFuente, AC; Piquet, JD; et ál..
Conferencia:
16th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Baeza, SPAIN
Fecha:
SEP 20-22, 2012
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
75-94 Fecha de publicación:
2012 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0.17 |
6. | Título: Secondary School Students' Errors in the Translation of Algebraic Statements
Por:
Molina, Marta; Rodriguez-Domingo, Susana; Consuelo Canadas, Maria; et ál..
Fuente:
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION Volumen:
15 Número:
6 Páginas:
1137-1156 Fecha de publicación:
AUG 2017 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7. | Título: ALGEBRAIC DIFFICULTIES IN 1ST YEAR POST- SECONDARY SCHOOL CLASSES WHEN TEACHING NATURE SCIENCE AND SOCIAL SCIENCE
Por:
Pazos, A. L.; Salinas, M. J.
Editado por:
Castro, AE; DeLaFuente, AC; Piquet, JD; et ál..
Conferencia:
16th Conference on Research in Mathematics Education
Ubicación:
Baeza, SPAIN
Fecha:
SEP 20-22, 2012
Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica
Fuente:
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVI Colección:
Investigacion en Educacion Matematica Páginas:
417-426 Fecha de publicación:
2012 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |