Web of Science
Página 1 (Registros 1 -- 14)

Página anterior (Inactivo) [ 1 ] Página siguiente (Inactivo)

Trabajo citado: (PNA)
Período de tiempo=Todos los años. Índices=SCI-EXPANDED, SSCI, A&HCI, CPCI-S, CPCI-SSH, BKCI-S, BKCI-SSH, ESCI, CCR-EXPANDED, IC.
      
Elementos publicados cada año
Total Citations
Citas cada año
Total Citations
      
Resultados encontrados:
14
 
Total de veces citado:
7
 
Promedio de citas por elemento:
0.50
 
h-index:
1
    


2014 2015 2016 2017 2018 Total Promedio de citas
al año
1 2 4 0 0 7 1.75
1. Título: Second graders articulating ideas about linear functional relationships
Por: Canadas, Maria C.; Brizuela, Barbara M.; Blanton, Maria
Fuente: JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR   Volumen: 41  Páginas: 87-103  Fecha de publicación: MAR 2016  
0030031.50
2. Título: Modeling competence in functional graph interpretation
Por: Solar, Horacio; Deulofeu, Jordi; Azcarate, Carmen
Fuente: ENSENANZA DE LAS CIENCIAS   Volumen: 33  Número: 2  Páginas: 191-+  Fecha de publicación: 2015  
0010010.33
3. Título: Diagnostic evaluation in Andalusia: A study of the assessments in the skills in mathematics area
Por: Mayorga Fernandez, Maria Jose; Gallardo Gil, Monsalud; Jimeno Perez, Manuela
Fuente: AULA ABIERTA   Volumen: 43  Número: 1  Páginas: 47-53  Fecha de publicación: JAN-JUN 2015  
0100010.33
4. Título: THE ARGUMENTATION COMPETENCE IN FUNCTIONAL GRAPH INTERPRETATION
Por: Solar, Horacio; Azcarate, Carmen; Deulofeu, Jordi
Fuente: ENSENANZA DE LAS CIENCIAS   Volumen: 30  Número: 3  Páginas: 133-154  Fecha de publicación: NOV 2012  
0100010.17
5. Título: INDIVIDUAL-BASED MODELING: AN ATTRACTIVE METHODOLOGY TO STUDY BIO SYSTEMS
Por: Ginovart, Marta; Blanco, Monica; Portell, Xavier; et ál..
Fuente: ENSENANZA DE LAS CIENCIAS   Volumen: 30  Número: 2  Páginas: 93-108  Fecha de publicación: JUN 2012  
1000010.17
6. Título: Modeling in an Engineering Classroom: A Case Study Within a Teaching Experiment
Por: Lopez, Rubi; Molina, Marta; Castro, Enrique
Fuente: PNA-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LA MATEMATICA   Volumen: 11  Número: 2  Páginas: 75-96  Fecha de publicación: JAN 2017  
0000000.00
7. Título: Functional relationships identified by first graders and problem solving strategies in problems that involve linear functions
Por: Morales, R.; Canadas, M. C.; Brizuela, B. M.; et ál..
Editado por: Macias, JA; Jimenez, A; Gonzalez, JL; et ál..
Conferencia: 20th Annual Symposium of the Spanish-Society-of-Research-in-Mathematical-Education (SEIEM) Ubicación: Univ Malaga, Fac Educ Sci, Malaga, SPAIN Fecha: SEP 08-10, 2016 Patrocinador(es): Ayuntamiento Malaga; Univ Malaga; Univ Malaga, Didactica Matematica; SEIEM; Malaga Convent Bur; Spanish Soc Res Math Educ
Fuente: INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XX   Colección: Investigacion en Educacion Matematica  Páginas: 365-375  Fecha de publicación: 2016  
0000000.00
8. Título: PISA results and mathematical problem solving in primary education curriculums
Por: Luis Pineiro, Juan; Castro-Rodriguez, Elena; Castro Martinez, Enrique
Fuente: EDMA 0-6-EDUCACION MATEMATICA EN LA INFANCIA   Volumen: 5  Número: 2  Páginas: 50-64  Fecha de publicación: 2016  
0000000.00
9. Título: Models and theoretical frameworks in research on numerical thinking in Spain
Por: Gonzalez Mari, J. L.
Editado por: Verdu, CF; Gonzalez, MM; Raig, NP
Conferencia: 19th Symposium on Research in Mathematics Education Ubicación: Univ Alicante, Alicante, SPAIN Fecha: SEP 03-05, 2015 Patrocinador(es): Spanish Soc Math Educ Res; Generalitat Valenciana; Valor Chacolates; Melia Alicante; Univ Alicante, Dept Innovacio Formacio Didactica; Univ Alicante, Vicerrectorado Campus Sostenibilidad, Fac Educ
Fuente: INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XIX   Colección: Investigacion en Educacion Matematica  Páginas: 21-37  Fecha de publicación: 2015  
0000000.00
10. Título: Functional thinking in first-year primary teacher students: An exploratory study
Por: Canadas, M. C.; Fuentes, S.
Editado por: Verdu, CF; Gonzalez, MM; Raig, NP
Conferencia: 19th Symposium on Research in Mathematics Education Ubicación: Univ Alicante, Alicante, SPAIN Fecha: SEP 03-05, 2015 Patrocinador(es): Spanish Soc Math Educ Res; Generalitat Valenciana; Valor Chacolates; Melia Alicante; Univ Alicante, Dept Innovacio Formacio Didactica; Univ Alicante, Vicerrectorado Campus Sostenibilidad, Fac Educ
Fuente: INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XIX   Colección: Investigacion en Educacion Matematica  Páginas: 211-220  Fecha de publicación: 2015  
0000000.00
11. Título: The Assessment of Reading and Mathematical Comprehension in Context: Implications for Improving the Teaching-Learning Process
Por: Ramirez Montoya, Maria Soledad; Valenzuela Gonzalez, Jaime Ricardo; Heredia Escorza, Yolanda
Fuente: REVISTA DE EDUCACION   Número: 357  Páginas: 491-514  Fecha de publicación: JAN-APR 2012  
0000000.00
12. Título: THE AUTONOMIC DIAGNOSTIC TESTS USED TO EVALUATE MATHEMATICAL COMPETENCE IN SECONDARY EDUCATION
Por: Caraballo, R. M.; Rico, L.; Lupianez, J. L.
Editado por: Rodriguez, MM; Garcia, GF; Nieto, LJB; et ál..
Conferencia: 15th Conference on Research in Mathematics Education Ubicación: Ciudad Real, SPAIN Fecha: SEP 07-09, 2011 Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica; Univ Castilla La Mancha
Fuente: INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV   Colección: Investigacion en Educacion Matematica  Páginas: 307-317  Fecha de publicación: 2011  
0000000.00
13. Título: DIFFICULTIES IN THE THINKING OF FORMER STUDENTS WITH 2 DEGREE OF THAT RELATING TO THE CONCEPT OF VOLUME AND MEASURE
Por: Sanmiguel Suarez, M.; Salinas Portugal, M. J.
Editado por: Rodriguez, MM; Garcia, GF; Nieto, LJB; et ál..
Conferencia: 15th Conference on Research in Mathematics Education Ubicación: Ciudad Real, SPAIN Fecha: SEP 07-09, 2011 Patrocinador(es): Soc Espanola Investigac Educac Matematica; Univ Castilla La Mancha
Fuente: INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV   Colección: Investigacion en Educacion Matematica  Páginas: 543-554  Fecha de publicación: 2011  
0000000.00
14. Título: LEARNING THE NOTION OF LEARNING GOAL IN AN INITIAL FUNCTIONAL TRAINING PROGRAM
Por: Gomez, Pedro; Gonzalez, Maria J.; Rico, Luis; et ál..
Editado por: Figueras, O; Cortina, JL; Alatorre, S; et ál..
Conferencia: 32nd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education/PME-NA XXX Ubicación: Morelia, MEXICO Fecha: JUL 17-21, 2008 Patrocinador(es): Int Grp Psychol Math Educ; PME-NA
Fuente: PROCEEDINGS OF THE JOINT MEETING OF PME 32 AND PME-NA XXX, VOL 3   Colección: PME Conference Proceedings  Páginas: 81-88  Fecha de publicación: 2008  
0000000.00
Web of Science
Página 1 (Registros 1 -- 14)

Página anterior(Inactivo) [ 1 ] Página siguiente (Inactivo)